Fylla år

Jaha, fyller 39 år idag... Alla barnen är hemma så det är toppenbra :) Har haft fint främmande från Mariefred på förmiddagen, min kusin och hennes man - av dem fick jag torkad svart trumpetsvamp :) Sen kom mamma och Olle, fick fina pannlappar och presentkort på Lisas handarbetsbod. Anar att mamma fösöker lura iväg mig till Söderhamn av någon anledning ;) Storasyster med familj kom senare på kvällen med ett presentkort på Mobackes. Alltså en bra dag med trevligt umgänge och fina presenter. Lillasyster vims kommer en annan dag eftersom de hade fullt upp idag, ser framemot att få träffa dem. Fick även present av Pär som jag ska göra av med på Mobackes, blir äppelträd eller bärbuskar skulle jag tro :D 

Nu när det mesta av julen över ska jag sätta mig med frökatalogen från Impecta och fundera över vad jag ska så till våren. Kronärtskocka, chili och paprika ska sås tidigt inne så de måste beställas snart. Längtar tills jag får börja arbeta i trädgården och försöka få den som jag vill ha den. Det kommer att ta tid och mycket slit, men va kul!

Kommentera här: