Mys på Mobackes :)

Idag hämtade jag Saga hos hennes pappa och åkte (faktiskt tog jag bilen, vi skulle ju ha en massa prylar med oss) till Mobackes i Bollnäs. Vi skulle träffa mamma och Susanne där, mysa lite och byta julklappar. Det bli ju ungefär att träffas på halva vägen... Trevligt fika på Lilla K´s trädgårdskök, Saga var lyrisk eftersom de bjöd på ischoklad :) Jättefin Amaryllisutställning, jag blir så lugn och glad av att gå där och titta på alla växter. Så till det absolut roligaste! Återbruket! Fantastiskt fina saker och så otroligt miljösmart :) Följ länken och läs mer.

http://www.aterbruket.com/start


Jag har lånat den här bilden från Återbruket, tänkte inte på att knäppa en egen när jag var där. Vi börjar få dåligt med dricksglas här hemma och nu vet jag var jag ska köpa nya när det blir nödvändigt :) Skönt! Då behöver jag inte svära över att det känns fel och jobbigt att köpa nya saker, jag kan köpa återbruk...

Kommentera här: