En mycket trevlig söndag :)

Började dagen med att städa i hallen, stog mycket skrot där... Kom då på att jag skulle ha en stol i ett hörn, letade reda på en (vi har ju en del prylar som med lite uppfräschning blir fina igen)....så nu ska den slipas och målas. Tur att jag har en halv hink med vit linoljefärg kvar eftersom jag varje dag hittar "nya" saker som ska målas :)

Cyklade upp på borgen för att våra flickor hade ritat och slagit in post till en kompis. De var mycket nöjda med att få lägga breven i postlådan och de gillar skarpt att cykla, lätt när man åker bakpå ;) Senare på kvällen tog vi en promenad till Kägelholmen och fikade med Pärs syster Marie och hennes Johanna. Mycket trevligt :)

Korgen är i alla fall färdigmålad, jag ska dekorera den på nåt sätt sen men vi behöver funktionen så den får åka upp på väggen i befintligt skick, i hopp om att det blir av senare...



Imorgon är det måndag och jobb igen, känner att jag inte alls vill jobba heltid....80% skulle vara mera lagom tror jag....måste räkna på det....

Kommentera här: