Solig lördag

Kanonväder idag :D Vi har haft en väldigt lat och mysig dag. Gick iväg och åt pizza med barnen (Niklas, Tomas, Pelle, Saga, Enja och Niklas kompis Viktor) för ingen hade lust att laga mat. Gäller att passa på nu, i Augusti blir det inget sånt för då ska vi inte köpa något onödigt alls. Något mer onödigt än pizza blir det knappast.... I alla fall så kom Micke och hälsade på en sväng så han var också med ut och åt. Kul att han hälsade på till slut :)

Sen blev det bad i Öjeparken med tjejerna. Trevligt och aldeles lagom för dem. Imorgon tänker vi packa matsäck och åka till badstranden, ser fram emot det!

Ja, just det. Jag var ju på ICA också (ovanligt...) Där efterlyste jag ekologisk smörgåsmat (typ skinka) och lyckades få prata med en mycket trevlig person som sa att hon skulle ta upp det på måndag, antar att de har nåt möte då. Hon blev faktiskt glad när jag sa att jag hade en hel lista med saker jag saknar och bad mig komma in med den imorgon. Så nu måste jag skriva ner allt, eftersom den bara finns i mitt huvud....ska bli kul att se om det händer något sen då.

Kommentera här: