Brevkorgen

Jag har ju helt glömt bort att lägga ut bild på brevkorgen sen den blev helt klar, så här kommer den :)



Hjärtarna av trä har jag köpt på Camillas Corner här i Edsbyn, det rosa garnet är restgarn sen jag virkade disktrasor i ekologiskt bommullsgarn. Det lilla röda hjärtat har jag köpt av lillasyster Anneli när hon sålde för Hjärtebarnsfonden. Jag är rätt nöjd med den. Synd bara att det kommer mera räkningar än roliga brev med posten. Får kort från kusin Agenta när någon fyller år, annars är det dåligt med rolig post. Om man inte ska räkna de intressanta tidningar vi får, men de betalar vi ju för så de gills liksom inte... Fram för mera RIKTIGA BREV :D

Kommentarer:

1 TL:

skriven

Riktiga brev åker lastbil. Det kan väl inte vara i närheten av lika miljövänligt som e-post, eller? :-)

2 Petra:

skriven

Räkningar åker också lastbil så det blir ingen större skillnad. Om man fick dem som e-post vore det en annan sak. :)

Kommentera här: