Det är mycket nu...

Nu har vi varit ute och ränt i flera dagar....
 
Onsdagkväll var vi till en kompis och hälsade på. Jag passade på att stjäla lite röda vinbär medan han och Pär kollade in akumulatortanken som han köpt :)
 
I tordags var vi till Fullen och hälsade på i en stuga som släktingar till Pär äger. Det var en mysig dag med
strålande sol och trevligt sällskap. En riktig sommardag :)
 
Igår var vi till syrran i Söderala och gratulerade hennes flicka som fyllde nio år. Trevligt och kul att träffa dem. Goa unge som blir glad när hon får kläder :) Sen på kvällen var vi på kräftskiva/30-årsfest hos kompisar, också mycket trevligt, klockan var tre innan vi kom i säng...
 
Idag har vi faktiskt varit hemma, sov till tolv, och sen har mellansonen varit hem en sväng och fikat med sin mamma <3 Sen har jag poat lite ute i trädgården, rensat och bundit upp... Mer än så har det inte hunnit bli av den här dagen, ikväll får vi främmande och ska kolla på film.
 
Ops! Kolla! Ett helt inlägg utan relation till miljö eller rättvisa....

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Oj oj det var inte lite ni har flängt runt heller.. ;) hehe.. Känner igen mig..har haft full huggning hela veckan..imorgon skall jag pusta ut lite i alla fall..tror jag.. ;) haha.. Brukar sällan bli som man planerar..

SV: Absolut skall vi hälsa på er någon kväll! =)

Kraaam
Sanna

Kommentera här: