Årets Julgran 2012

Här står den ute och väntar på att få komma in.
 
 
Lokalt inköpt så klart ;)
 
Nu är den naturligtvis inne, klädd och jättefin :)
 
 
Jag kör samma pynt år efter år, gillar att känna igen och ha minnen i de saker jag hänger i granen. Många av prylarna påminner mig om personer som funnits (och vissa som fortfarande finns) i mitt liv. Det ger lite mera mening åt julgranen för mig.
 
Lägg märke till ölburken som hänger i granen.... Den har Pär hängt dit, otroligt "fint", återbruk hävdar han och vilka argument ska jag komma med då?

Kommentarer:

1 Anna Fläckman:

skriven

Ja, visste jag inte att det var en ölburk, skulle jag nog bara tycka att den är mycket fin!

Svar: Ja, den är ju rätt fin och Pär älskar verkligen öl så det passar väl i vår gran egentligen :)
Petra

2 Sanna:

skriven

Haha..ja ett återbruk så gott som något..sen är väl smaken som baken.. ;)

Låter som ni haft en underbar jul.. Här har vi just kommit hem ifrån min kära mor och familjen från den sidan..nu börjar jag bli riktigt trött på allt julfirande och vill bara ta det lugnt här hemma nu.. <3
Tusen tack för min julklapp, den värmer gott.. <3

Hoppas att du haft en fin födelsedag.. <3
Kramar
Sanna

Svar: Till och med Pär tycker att det varit en bra jul så den har verkligen varit toppen! Alla barn har varit hemma :) Lagom mix av lugn och vims ;)
Tänkte att den skulle passa dig, bra med värme på ömma axlar <3
Petra

Kommentera här: