Här firar vi...

Jaha, nu börjar det lugna ner sig...
 
Julafton igår, dock en lugn sådan. Bara Pär och jag hemma på förmiddagen så vi hade en mycket stillsam sådan. Var till hans mamma och fikade, sen lite förberedelser inför maten före Kalle Anka. Flickorna kom strax innan det började och pojkarna lite senare. Efter maten kom tomten. Alla var nöjda och glada med sina julklappar. Jag fick ullstrumpor av Pär, toppenbra eftersom mina gamla sjunger på sista versen. Det bästa var så klart att få ha alla barn hemma :D
 
Idag fyller jag 40 år. Firar med familjen. Har fått flera presentkort på Mobackes som till våren ska förvandlas till fruktträd :D Just nu är det lugnt här. Niklas och Tomas har åkt till sin pappa, de hade fått STORA dataskärmar där som de var ivriga efter att få använda. Pelle sitter vid sin dator, flickorna är ute och provar sina nya stjärtlappar, Pär skottar snö så att han kan ta in mera ved framöver. Jag känner mig mycket nöjd med årets julhelg, även om den inte är riktigt slut än.
 
Snart ska jag börja bläddra i frökatalogerna och planera årets sådder... Snart dags att så chilin ;)

Kommentera här: