Åka bort och komma hem :)

Idag har det varit en mycket trevlig dag, ja - hela helgen har varit trevlig men idag var det särskilt trevligt :) Jag har varit till min lillasyster Anneli i Söderala och hälsat på. Jag, mamma och mina systrar har syjunta en gång i månaden och idag var det Annelis tur att vara värdinna. Det var ju lämpligt för mig eftersom hon bor så till att det går bra att åka buss dit och hem. Hon bjöd på god mat och smaskig efterrätt, en mindre eldsvåda i källaren, vilda barn och allmänt surr. Precis som det ska vara alltså :D Jätteroligt att träffa dem allihopa!

Så det var alltså väldigt roligt att åka bort idag och att komma hem till min älskling är ju alltid underbart. Tänk va fånigt egentligen att jag saknar honom så mycket bara för att jag är ifrån honom några timmar, vi träffas ju jämt annars :) Men det är ju bra, vore tråkigt om det var tvärtom...

Veckan som kommer är verkligen fulltecknad. Imorgon: Jobba, träna, åka till Bollnäs och lyssna på Anders Persson - vilket jag ser fram emot :) På tisdag: Heldag i Gävle med skyddskommittén på jobbet, föräldramöte på Granberg för Pelle på kvällen (egentligen styrelsemöte med naturskyddsföreningen i Bollnäs också men det får jag prioritera bort). På onsdag: Vanlig jobbdag sen möte hos Sven angående Rättvisefesten. Torsdag: vanlig jobbdag, hämta Saga och sen myskväll :D  På fredag: LEDIG! Blir en händelserik vecka med andra ord, men troligen KUL!!!

Kolla! Nu har jag lyckats skriva ett helt inlägg utan en enda medveten miljötanke, helt otroligt...

Kommentera här: