IN/UT v. 28

Jag känner att jag vill ta tag i IN/UT-listan igen.... Den här veckan känns det som att det bli pluss på listan, inte bra.
Saldo från föregående lista är 0 så jag börjar därifrån, även om det är länge sedan.
 
 
- 1 Vattenkannan som jag haft (inne) och vattnat mina blommor med sedan jag flyttade hemifrån för typ 20 år sen   gick sönder här om dagen, så jag slängde den.                 -1
Slängde en trasig pip på vattenkannan ute                                           -1
men köpte en ny                                                                                    +1
Köpte en jättefin mobil med vita fåglar, återbruk.                                  +1
Köpte en vas från Återbrukshyttan                                                        +1
Köpte två böcker med virkmönster                                                        +1
Summa                                                                                                +2 
 
Nu är ju inte veckan riktigt slut än så det kan ju hända att det blir något till eller från idag eller imorgon....
 

 

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Jaha det handlas ser jag :) Å så fuskräknas det.... 2 böcker räknas som en....hm.

Äh, handla måste man ibland. För vissa saker går sönder och måste ersättas och intressen underhållas.

Du gör i alla fall inte som jag å köper nostalgisaker. Fast jag har tänkt på det ett tag... några år faktiskt å tyckt att det var synd att vi inte haft vår gamla kvar så att jag hade kunnat ärva den. Nu köpte jag en likvärdig. När jag har testat funktionen ordentligt så kasserar jag min gamla och börjar använda den här ännu äldre istället. Min kära gamla brödrost. Sommarens fynd, men likväl onödiga köp.

Svar: Bra att du håller koll Marie! Ska genast räkna om, det får inte vara något fusk här...
Petra

Kommentera här: