IN/UT v. 29

Saldo från föregående vecka; +3. En uppmärksam vän (tack Marie) noterade att jag räknat två böcker som +1 och så kan vi ju inte ha det! Därför är rätt saldo från v. 28 alltså +3.
 
Den här veckan har jag köpt en bärplockare på Erikshjälpen som troligen kommer att hålla hela livet :) En sån där bra i plåt +1. Sen var jag och lämnade tillbaka pipen/strilen till vattenkannan eftersom den inte passade -1.
 
Mer än så har det inte hänt på den här fronten så det blir +/-0 den här veckan, vilket ger samma saldo som föregående vecka, +3.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kinkig jag.... var sak för sig....

Duktigt i alla fall att det är bara 3 + eftersom vi lever i köplandet Sverige så skulle det lätt kunnat vara det mångdubbla som det är i andra hem.

Jobba på med listan....

Svar: För mig känns det som att det är mycket med + 3 men du har rätt i att många handlar SÅ mycket mer. Målet är ju dock att jag ska hamna på minus... På semestern tänkte jag att det ska bli lite minus, gå igenom garderoben och slänga/skänka bort/sälja sånt som jag inte använder. Kanske kolla på lite prylar också, har på tok för många sådana....
Petra

Kommentera här: