Vinn vårens populäraste väska....

Läste jag på startsidan när jag skulle logga in här på min blogg.... Allstå, med risk att bli idiotförklarad här men....byta väska varje vår? Jag har redan vårens populäraste väska, det har jag haft i flera år. Jag har tre handväskor som jag skiftar mellan, de har jag haft lääääänge. Den ena har jag ärvt av min kusin för ungefär tusen år sen men den är skitsnygg :) Den andra fick jag av Sagas pappa för minst sex år sen och den tredje har jag köpt av en kompis som sytt den själv. Så nu har jag sagt åt mig själv att jag inte får ha några fler, tre är ju egentligen aldeles för många redan det men de är olika stora och det är ju praktiskt. Så jag är nöjd på väskfronten och vill inte alls vinna någon ny. Men jag är väl en rätt tråkig figur också.... Säger jag samtidigt som jag sitter i en minimal rosa klänning med svarta prickar, rosa diadem med musse pigg öron och krona på väg ut på fest ;)

Kommentera här: