Rinnande näsa och Falurött.

Min näsa har runnit oavbrutet idag, ögonen började nyss. Allmänt eländig alltså. Pär hotar med att byta ut mig mot någon yngre och friskare om jag inte blir frisk snart ;) Men förutom det så går det framåt, släpade mig ut och pysslade lite med mitt evighetsprojekt en stund....



Det tar förvånadsvärt lång tid och är rätt pilligt, men det gör inget - det är bara att poa på :)

Sen har jag målat lite också, Falurött. Kasserade lådor som ska få nytt liv.





Tror att det blir fin-fint med lite blommor i :) Ska så massor.... Sen var min ork slut och jag gick in för att tycka synd om mig själv en stund innan jag tvingade mig själv att laga mat. Tur att Pär har ork så det räcker. Han bygger ett litet hus åt tomaterna, växthuset dröjer det lite med men det kommer få plats många här också....





Nu ska jag göra något ovanligt..... Sätta mig och glo på TV, oavsett om det är något intressant eller inte.

Kommentera här: