Våga vägra!

Min telefon krånglar och har gjort så en längre tid. Det började med att den stängde av sig själv och tappade bort alla kontakter. Så höll den på ett tag. Som tur var så hade jag mina kontakter sparade på sim-kortet så det löste sig ju bra ändå, även om det är lite irriterande att behöva kopiera dem titt som tätt. Sen började den radera alla sms. Senare hittade inte mediaspelaren musiken trots att filerna fanns där så påstod den att de inte fanns. Små fel som kommer tillbaka då och då, mellan varven funkar den hur bra som helst - kan gå veckor ibland.

Nu har jag gjort en återställning eftersom den fick totalspunk i fredags och påstod att telefonminnet var fullt (fast det inte var det) och den vägrade skicka sms. Så nu funkar den bra igen, en stund i alla fall. Hittar till och med musiken. Det är irriterande när det strular hela tiden men jag tänker inte köpa en ny. Den är inte trasig, bara bråkig. Vill inte ha nån ny telefon! Vägrar vilt!

Kommentera här: