Inspiration från mig själv

Jag sitter och funderar på vilka fröer jag ska beställa....
Det blir troligen från Runåberg i år och jag har en lista på vad som saknas. Men det är ju så roligt att fundera :)
Rotar runt lite bland bilder från föregående år för att få lite känsla.
 
 
Kan inte låta bli att längta till våren när man ser jordgubbsblom och förgätmigej, kanske den vackraste kombination man kan tänka sig...
 
Så lite godsaker :)
 
 
 
 
Jag är evigt tacksam för att jag har en trädgård :)
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Mmm nu längtar man efter att få påta i jorden.. =)

Svar: Ja! Det är nog lite för tidigt att så tomater än i vår del av landet men jag tröstar mig nog med att plocka ner mina pelargoner i helgen, sätta om dem och klippa till dem :) Vill du ha nån stickling?
Petra

Kommentera här: