Roligt i Söderhamn

Idag har jag gjort precis det som doktor Birgit sagt åt mig att jag ska.
Jag har haft ROLIGT.
Tog bussen till Söderhamn för att umgås med mamma och faster.
Många skratt och en hel del vims blir det :)
 
Först mat.
Efter maten Lisas handarbetsbod, där jag köpte garn och virknål.
Garn till långa strumpor åt mig och garn till en halsduk åt Pär.
Jag som sa igår att jag hade för många UFO:n....
Men det är ju roligt å´
Sen till H&M för att byta tröjorna som sonen fick i present när han fyllde år.
Hoppas det jag hittade duger.
Krukmakeriet köpte jag en fin liten uggletavla av Hanna Zetterlund som jag ska ha på jobbet.
Var även på bokhandeln och där hittade jag en fantastiskt fin utgåva av "Den hemliga trädgården".
Det tänker jag ge Saga när hon fyller år i September.
 
Så ramlade vi på fler släktingar :)
Tog en fika tillsammans med dem innan jag åkte hem.
Rätt slut är jag efter detta men det är helt klart värt det.
Mysig och trevlig dag.
Nu väntar en lugn kväll.
Kanske jag orkar göra något på lampskärmen så jag får börja med det nya garnet snart.

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Mmm ibland får det helt enkelt vara värt det. Låter som att du haft en toppendag! =)

Svar: Ja, en bra dag. Rätt slut nu, men det får vara så.
Petra

Kommentera här: