Earth hour 2014

Firade så klart Earth hour i år också.
 
 
Barnen hann bli väldigt trötta innan det var dags så vi tjuvstartade med att grilla pinnbröd i kaminen klockan 20:00. Sen somnade Saga i min famn i soffan strax efter halv nio. Vi hade gjort chokladbollar men hon var så trött så hon orkade inte äta några. "Spar några åt mig" sa hon innan hon somnade. Gullunge <3 Inte ens yngste sonen som annars vägrar stänga av datorn protesterar mot att slå av elen vid det här tillfället. Det är så skönt att sitta med bara stearinljus så jag satt kvar ett tag och stickade i skenet från dem efter att timmen gått.
 
 
Hoppas ni haft en bra lördagkväll.
 
 
 

Kommentarer:

1 Lonelyfield:

skriven

Myspys! Snart kan du lägga ner din stickning i en fin tygkasse från mig. Du vann i min fancy tävling! Maila mig din adress till sara_c_mattsson(snabel-a)hotmail.com. Grattis!

Svar: Kul :) Tack så mycket.
Petra

Kommentera här: