Dag 1 av 365

Problem nummer ett.
Kan jag köpa blomjord när jag har köpstopp? Eller är det fusk...? Jord måste väl ändå nästan anses som mat tänker jag. Väntar lite med att bestämma mig. Det är ingen panik på jordfronten än.
 
Problem nummer två.
Återupptäcker Pratensis, där man kan köpa både frön och små plantor av ängsblommor. Strunt också! Men jag antar att de finns kvar till nästa år och det gör min blivande äng också. Har ju endel frön från Naturskyddsföreningen som jag kan så. Behöver inte gena med plantor. Även om det hade varit roligt.
 
Annars känns det toppen! Helt rätt beslut att bara köra.
 
Döljer Buy My Outfit:s uppdateringar på facebook för att underlätta lite för mig själv....
 
Annars har jag jobbat idag. Först på jobbet och sen hemma. Spikat ramar till bina och sen strängat dem.
 
 
Får se om jag orkar smälta på vaxkakor på dem idag eller om det får vänta tills imorgon.
 
 
 

Kommentera här: