Operation KÖPSTOPP sjösatt!

Jaha.
Igår i ett plötsligt infall bestämde jag mig.
Det är ingen idé att vela längre.
Från och med nu är det köpstopp.
 
Jag tänker att det är töntigt att vänta med köpstoppet tills jag har köpt det eller det.
(Skor och bh till exempel)
För om jag ser till att jag har allt jag kan tänkas behöva innan jag startar så blir det ju ingen utmaning.
Eller jo, det kanske det blir ändå - saker går ju sönder och oförberedda saker händer.
 
Hur som helst har jag nu slutat handla.
Undantag är mat.
Och hygienartiklar som schampo och såpa.
Känns bra.
 
Men det blir inga solglasögon i år heller.
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Åh önskar jag vore lika tuff som dig gumman <3

Håller tummar och tår för dig =)
Kram
Sanna

Svar: Du kan ju mjukstarta med en månad :)Jag hoppas det går bra. "Om Gud vill och grejorna håller"
Kram
Petra

Kommentera här: