Repris på Rättvisefesten :)

Jaha, nu är det bestämt. Vi kör en Rättvisefest nästa år också.
Det blev ju verkligen en kanonhelg förra året :) Vi hade visionsmöte i onsdags och troligen blir det repris på vissa delar men lite nytt också. Ska bli kul att vara med från början den här gången, i år halkade jag in på ett bananskal i slutet av processen. Många som var med på den första festen är positiva och vill gärna ställa upp och vara med på nästa fest också. KUL!
Jag för min del hoppas på mera lokalproducerad mat, lika fint väder som ifjol och fler besökare. Även om vi är väldigt nöjda med besökarantalet förra gången :)

Appropå fest så ska jag iväg på jubileumsfest med jobbet ikväll. Till den har jag faktiskt köpt en ny klänning. Ekologisk. Från Karro, som var med och sålde kläder på Rättvisefesten sist.
Så här ser den ut i alla fall :)

http://buymyoutfit.com/dam/nancy-dee-gloria-maxidress/

Hoppas på en trevlig kväll men är lite bekymrad över bussresan ner till Gävle, de påstår ju att det ska bli snökaos.... Nåja, de brukar säga så och sen kommer det en dm - hoppas det blir så nu också.

Kommentera här: