Andra dagen....

Jaha, dag två som vegitarian har passerat. Inget särskilt att rapportera, annat än att familjen åt fisk till middag medan jag tuggade i mig en veg.snitsel. Lite synd på den goda fiskgrytan men ingen stor grej alls. Känns fortfarande väldigt bra :) Tror inte det blir så jobbigt heller, har ju ätit mycket vegetarisk mat redan innan så....
När jag kom hem idag så kände jag mig väldigt stressad, hade ont i huvudet och var allmänt trött. Men igår hade jag lagt havregryn i mjölk för att jag skulle baka tekakor, så jag var alltså tvungen att göra det i kväll. Kändes jobbigt! Men när jag väl kom igång så var det underbart :) Finns ingenting som hjälper så bra mot stress som att baka! För mig alltså. Så nu är jag mitt vanliga lugna glada jag igen och huvudvärken är borta :)

Kommentera här: