Blommskott någon?

Jag skulle behöva (eller egentligen vill jag bara ha) fler krukväxter och eftersom jag helst inte vill köpa något i onödan så tänkte jag efterlysa lite blommskott här :) Jag vill inte ha någon klivia, annars tar jag emot alla typer av blommor om någon har lust att dela med sig. Allra helst vill jag ha ett skott på en lila novemberkaktus, jag har rosa, vit, röd och gul. Någon som vet om det finns fler färger? Hör av dig om du har något blommskott som du vill bli av med :)

Vi har ju blivit med akvarium också, var en på jobbet som ville bli av med det så Pär var till Bollnäs och hämtade det härom kvällen. Bara tre fiskar men mycket växter och mysigt :)

Imorgon är det fredag och jag är ledig. Jätteskönt ska det bli, det har varit en intensiv vecka på jobbet. 5S:ande i grovarbetsrummet och en hel bunt med kluriga frågor, roligt visserligen men nu blir det skönt att vara ledig tre dagar :) Niklas och jag har röjt lite i hans rum igår och idag, det blev bra men är inte riktigt klart än. Vi ska fortsätta sen. Nu ska vi titta på lite film med tjejerna innan de ska sova. Ha det bra!

Kommentera här: