Anställningsintervju imorgon....

Jag har ägnat kvällen åt att läsa på lite om företaget jag sökt jobb på, Bollnäs bostäder. Jag har redan innan hört talas om deras jobb på avfallssidan, att de gjort ett väldigt bra arbete för att underlätta sorteringen för sina hyresgäster. Jag diggar deras Källsorternigslista där man enkelt kan se hur man ska sortera sitt avfall. Nu har jag läst det mesta på hemsidan och kan konstatera att det som står där låter väldigt inspirerande :) Deras projekt med passivhuset känns både intressant och spännande.
 
http://www.bollnasbostader.se/Bollnas_Templates/Page.aspx?id=1482
 
Jag undrar bara hur de tänkt med materialvalet i bygget? Kemikaliefritt? Planerar de vattentoaletter eller funderas det på andra alternativ? Vilket typ av isolering ska användas? Vad blir det för tak, finns plats för sedumtak mellan solpanelerna? Kommer det att finnas möjlighet till odling för hyresgästerna? Jag ska försöka komma ihåg att fråga om i alla fall någat av det här imorgon. Jag ser verkligen fram emot att gå på anställningsintervju. Jag tycker att det ska bli roligt och är inte nervös alls - vilket är lite konstigt eftersom jag väldigt gärna vill ha det här jobbet.
 
Håll tummarna för mig imorgon förmiddag :D
 
 

Kommentera här: