Anställningsintervju imorgon....

Jag har ägnat kvällen åt att läsa på lite om företaget jag sökt jobb på, Bollnäs bostäder. Jag har redan innan hört talas om deras jobb på avfallssidan, att de gjort ett väldigt bra arbete för att underlätta sorteringen för sina hyresgäster. Jag diggar deras Källsorteringlista, där man enkelt kan se hur man ska sortera sitt avfall. Nu har jag läst det mesta på hemsidan och kan konstatera att det som står där låter väldigt inspirerande :) Deras projekt med passivhus låter ambitiöst och spännande...
 
http://www.bollnasbostader.se/Bollnas_Templates/Page.aspx?id=1482
 
Undrar bara hur de tänkt med materialval i det planerade bygget? Kemikaliefritt? Och tänker de vanliga vattenspolande toaletter eller funderar de på en alternativ lösning? Vilken isolering ska användas? Vilken typ av tak blir det mellan solpanelerna, finns plats för sedumtak kanske? Kommer det finnas möjlighet till odling för de boende? Ska försöka komma ihåg att fråga om i alla fall någat av det imorgon. Jag tycker faktiskt att det ska bli kul att gå på anställnigsintervju, känner mig inte alls nervös - det känns bara roligt. Lite konstigt tycker jag eftersom jag mycket gärna vill ha det här jobbet....
 
Håll tummarna för mig imorgon förmiddag :)

Kommentarer:

1 Anneli:

skriven

Vattentoaletter hoppas jag ;) Skulle inte betala för o gå på ett utedass eller nån mulltoa.

Svar: Fjolla! ;)
Petra

Kommentera här: