Fullspäckad dag :)

Började som bekant dagen med anställningsintervju och det var ungefär som jag hoppats. Trevligt faktiskt. Om än lite ovant att prata så mycket om sig själv. Mitt intryck är att det verkar vara ett bra ställe att jobba på, så nu är det bara att vänta på besked. De ska ju ha semester också de typerna ;)
 
Sen hem och packa matsäck för en skogstur med min födelsedagssambo. Det var hur mysigt som helst, tyvärr glömde jag kameran hemma så jag använde mobilen - bilderna blev också därefter men jag är inte så noga med sånt, de blir minnen ändå :) Det första vi såg var bevis för att det finns bäver i området.
 
 
Några bävrar såg vi inte men väldigt många spår efter dem :)
 
       
 
Några blommor blev det också så klart....
 
 Åkerbär
 
Pyrola, mest troligt en Klotpyrola.
 
Tätört, en ny bekantskap :)
 
Linnea, en av mina absoluta favoriter.
 
Och till sist en fin buske :)
 
Olvon.
 
När vi var nöjda med skogen åkte vi hem och fixade lite innan Pärs släkt kom hit och gratulerade honom. Det blev en lugn och trevlig kväll. Med jordgubbstårta naturligtvis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: