Oj, va dåligt....

Har varit väldigt dåligt med bloggande nu när jag varit ledig..... Det har liksom inte blivit av eftersom jag varit ute så mycket och haft det härligt i trädgården :) Hunnit virka en del också, tänkte att jag ska skicka ett gäng Ballerinakakor till "Lilla Häbret". Jag har gjort sju stycken och ska göra sju till innan jag skickar dem, blir mest ekonomiskt då ;) Ekonomibrev, max 100 g = 11kr. Så här ser de ut i alla fall för dig som inte sett dem förr.



Idag jobbade jag igen, inte jättekul men ok. Dagen lystes också upp av att de ringde från Bollnäs bostäder och sa att de ville att jag ska komma på intervju :) Har sökt jobb där som kvalite- och miljöansvarig, så nu är det bara att vänta och hoppas. Spännande! Kul att få gå på intervju i alla fall...

Ikväll har jag sått lite frön; kålrot, salladslök, rädisor, morot och rödbetor, samt planterat några plantor; citronverbena, kryddtimjan och citronmeliss. Sen blev det så mörkt och blåsigt - regn och åska i luften - så jag gav upp och gick in. Nu ska jag virka några kakor till innan det blir sovdags, jobba imorgon igen och förhoppningsvis hinner jag så och plantera lite imorgonkväll också :)

Kommentera här: