Solig dag avslutas med regn...

Kanonväder ett tag idag :) och jag har målat klart pallkragarna :) Ding, ding, ding! Jag har ställt ut tio stycken halvkragar på gräsmattan så som jag vill ha dem och börjat fylla dem med sand. Ska dit med en till på varje, tänkte köra med dubbla på alla oavsett vad som ska vara i dem.

Här om dagen planterade jag blommorna som jag fick av Brigitta och Birgitta, hoppas de tar sig - de flesta ser hyfsade ut. Hade tänkt lägga ut lite bilder ikväll men det tokregnar ute så det får vänta...

Vi har varit till Öjeparken och haft picknick idag. Mysigt var det :) Tjejerna badade de små tokarna, kallt i vattnet men det struntar man ju i när man är fem år. Precis när vi var på väg hem började det regna och när vi väl kommit hem så öste det ner, var glad att vi hann :)

Kommentera här: