IN/UT v. 41

Saldo från föregående vecka +9.
 
Köpte två garn-nystan och två häften med virkmönster, "råkade" åka in på Lilla Handarbetsboden när jag var till Bollnäs. +4
Alltid lika farligt att gå in i en Handarbetsaffär, slutar alltid med att jag köper något...
 
Fick en plåtburk av Agneta på jobbet som jag ska ha när jag gör biokol. +1
Gav bort en plåtburk med kakor i till Tomas när han fyllde år. -1
 
Köpte ett linne, en tröja och en klänning från Blingo +3
 
Fick ett fint underlägg som Krimskramsan gjort av min gamla t-shit som hon fick av mig för ett tag sen +1
 

 
Ett garn-nystan till +1
 
Sålde ett paket ljus och 4 små betonghjärtan på loppisen -5
 
Nytt saldo +13
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Ajdå, ja det var väl lite väl mycket plus nu..men men nya tag nästa vecka! Du skulle ju skänka mig några tröjor och strumpor, se där blir det lite mer minus direkt.. ;) hihi..

Hoppas du får en toppenfin vecka! <3
Kram
Sanna

Svar: Ja, håller på och plockar ur lite gammalt skrot ;)Ha det jättebra du också!
Kram
Petra

2 Anonym:

skriven

Nice underlägg!
Garnaffärer är omöjliga att motstå!

Svar: Ja, jättefint :)Helt hopplöst att gå in i en garnaffär utan att köpa något.
Petra

Kommentera här: