Gårdagen i bilder

Igår var det ganska tråkigt väder på förmiddagen.
 
 
Därför åkte vi på en loppisrunda här i kommunen. Tog den här bilden efter vägen, i Önneberg. Lite ovant att ta bilen, det var ett tag sen sist...
Köpte en hel del saker faktiskt, inte jättebra kanske men begagnat i alla fall.
Hittade en gullig lampa som jag antingen ska ha i TV-rummet eller i min planerade "bokhörna" och en korg som jag ska ha att hämta ägg i.
 
 
I korgen låg en massa julsaker som jag liksom fick på köpet, de ska jag sälja på loppis själv för jag har redan på tok för mycket julgrejer...
Jag köpte också fyra fina fågelplanscher som jag ska rama in och hänga upp, det mest onödiga köpet men de är fina.
 
 
På en loppis hade de små, fantastiskt fina, hus :) Det är en man som gör dem så de är nya.
 
 
Vi köpte inga men de är imponerande.
 
 
Vi åkte förbi en av mina skyltar också :)
 
 
När vi kom hem sov jag en stund och när jag vaknade var det strålande sol och helt underbart ute :)
 
 
Man blir glad av solrosor som människa....
 
 
....och som humla.
 
Jag bara älskar vår vildvuxna gräsmatta som kryllar av liv :D
 
 
 
Humlor gillar även Isop.
 
 
Vintersquashen växer och jag ser fram emot att få äta upp den.

Kommentera här: