Glädjekällan

Min trädgård är en ständig källa till glädje för mig :) Även om många andra säkert tycker att den är för vildvuxen och ovårdad så gör den mig lycklig. Vi har massor av insekter av alla de slag och det får gärna vara vilt och busigt.
Då trivs jag. Just nu är det solrosor och luktärt som är höjdpunkerna.
 
 
 
Även ätbara saker är roliga. Zucchinin växer så det knakar, det bli hur många som helst tror jag.
Och STORA!
 
 
Nu är min fot i och för sig en liten fot (storlek 36) men ändå, zucchini växer fort. Man hinner bara se att oj då, den där bör skördas så gör man inte det på en gång och sen är den gigantisk... Men kul är det i alla fall :)
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Härligt! Känner samma för min härligt busiga trädgård! =)

Svar: Mmmm, visst är det härligt :)
Petra

Kommentera här: