Hjälp ett hjärtebarn <3

Det är barnhjärtmånader nu i januari-februari.
 
Min lillasyster har startat en insmaling i Julians namn (hennes son) där alla pengar går till forskning kring hjärtebarnens trasiga små hjärtan och hur man på bästa sätt ska kunna laga dom :) 
Allt fixas med ett sms om man följer länken nedan.
 
 
Tusen tack till alla fina människor som redan skänkt pengar via denna länk <3
 
Hon säljer även hjärtepins för 40 kr styck och sätter in alla pengar oavkortat till forskningen. 
 
 
 
I år är det prins Carl-Philip som designat hjärtana som finns i två utföranden. Hojta till om ni vill köpa av henne så fixar jag det :) 
 
 
Med hjälp av forkningens framsteg har hennes lille kille fått en chans till ett bra liv!
 
 
Idag efter många stora hjärtoperationer mår Julian riktigt bra och är som vilken 4,5 åring som helst, förutom en massa ärr, lite mindre ork och att han är lite kortväxt och lätt ;) 

Kommentarer:

1 Anneli :

skriven

Blir rörd av sjukhusbilderna varje gång jag ser dom. Kan inte fatta hur Julle kunde vara sååå stark :)

Svar: Jag får alltid tårar i ögonen när jag ser honom så där. Våran lilla hjälte <3
Petra

Kommentera här: