IN/UT v. 1

Jaha, bästämde mig till slut för att köra listan ett tag till...
Börjar om från noll nu när det är nytt år.
Köpstopp på kläder och prydnadssaker (dit räknas också vaser o dyl. egentligen allt onödigt krafs som gör att det blir fint hemma). Det går så bra att snygga till det som redan finns så jag tror inte att det ska vara något större problem, men det ska ändå bli intressant att få känna efter.
 
Nåja, vad har då hänt på in-och-ut-fronten denna vecka?
 
Slängde ett par trasiga strumpor. -1
Men sparde en del av skaften, det är fina katter på dem som jag tänker använda till att laga byxor med.
 
Fick en försenad födelsedagspresent av en vän. En fin påse (som hon sytt själv) med ett mönster, två garnnystan och några knappar i :) Hur många pluss blir det då? Äh, räknar nog knapparna som en tror jag så får jag göra lika om jag ger bort några knappar nåt tag... +5
 
 
Finurligt sätt att slå in presenter på :)
 
Börjar alltså året med ett saldo på +4

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Ajdå mitt fel att du hamnade på plus.. ;) hihi..

Svar: Ha ha, ja - allt är ditt fel ;)Funderar lite över det där....om saker man får egentligen ska räknas med på listan....? Det är ju inget jag har skaffat själv liksom...
Petra

2 Sanna:

skriven

SV: Men då..elaka mig.. ;) Men tycker faktiskt inte gåvor skall räknas i listan..men det är ju upp till dig själv att bestämma.. =)
Kramen

Svar: Har lite svårt att bestämma mig angående det...
Petra

Kommentera här: