Nu var det nära...

För ett tag sen var det nära att jag köpte garn trots köpstoppet.
 
En kväll när jag satt med min virkning och kom på att jag ville göra julmuffins och lussekatter så glömde jag totalt bort hela köpstoppet. Jag skickade sms till mamma och bad henne köpa julgrönt och saffransgult virkgarn nästa gång hon åkte till Lisas. Inte förrän morgonen efter kom jag på att jag minsan inte skulle ha något garn för jag har ju köpstopp! Skickade ett nytt sms och avbokade beställningen. Tänk vad vimsigt det kan bli när en blir lite ivrig :)
 
Nästa gång mamma kom och hälsade på fick jag garn av henne, julgrönt och saffransgult. Jag får hitta på något att ge henne som tack. Det är roligt att virka muffins nu, jag var lite trött på dem men med lite nya idéer så blev det roligare.
 
 
Snart ska jag börja med lussekatterna...
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Superfina!! <3

Svar: Tack :)
Petra

Kommentera här: