På sensommaren ifjol...

...såg det ut så här inne i mitt växthus.
 
 
Upplyftande minne :)
 

Kommentarer:

1 Linda J:

skriven

Hej Petra! Jag läser inte bloggar speciellt ofta men de få gånger jag får lust att ta en liten bloggrunda så är din blogg given. Vi håller med varandra om mycket! Jag skulle vilja fråga dig om en sak. Nu låter jag kanske som en stalker men jag vet var du bor (jag cyklade förbi ditt hus varje vardag i 3 år när jag gick på gymnasiet). Jag har noterat din "odling för omställning" skylt. Har sett någon mer sådan skylt och undrar om ni har en förening eller är ni bara ett kompisgäng kanske? Hur som helst så vill jag vara med för jag är ute efter odlingstips :) Kanske vi kan byta lite odlingsböcker med varandra eller dela på fröpåsar också :) Jag hoppas att jag också kommer ha ett växthus som ser ut sådär någon gång!

Svar: Va roligt :) Det är jag som gjort alla skyltarna här omkring. Vi är ett mycket löst sammanhållet nätverk som består av lite RättvisAlfta-folk, några miljöpartister och andra intresserade. Vi kan gärna träffas och byta lite erfarenheter och frön :)
Petra

Kommentera här: