Tog en tur till Bollnäs.

Jag har misslyckats med kakor idag, det är inte bra att försöka skynda sig när man bakar...
 
 
Fula men goda ;)
 
Idag har jag även varit till min favoritaffär. Ni som följer med här vet vilken jag menar ;)
 
Just det Mobackes!
 
Hämtade Saga när hon slutade skolan och tog faktiskt bilen till Bollnäs eftersom jag skulle hämta Tomas med tillhörande dator när vi åkte hem. Där träffade vi mamma och faster, så klart fikade vi också - mysigt :) Det planerade inköpet var vitlök, jag köpte även vintergäck, scilla och prälhyacint. Humlor och bin behöver ju frukost till våren, för att inte glömma fjärilarna :)
 
 
Återbrukshyttan har sina fina saker där också, tog två bilder på sånt som var nyheter för mig.
 
 
 
Samt lite bilder att bli glad av :) Fina blommor är trevliga att titta på i höstmörkret.
 
 
Har både pyssel- och julinspirationsbilder också, men dem tänker jag hålla på till en annan dag för nu blir det kvällsfika och mys med familjen. :)
 
Trevlig helg!
 
P.S Jag får INTE betalt för att prata väl om dessa butiker och/eller varor. Jag tycker bara om dem. D.S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Vad du grejsar å donar :) Du är så effektiv du å jag är ett sendrag :)

Svar: Du som spacklar köket och härjar är väl inget sendrag :)
Petra

Kommentera här: