Åtta saker du kanske inte visste om mig.

Jag fick en utmaning av Krimskramsan. Det är en svår utmaning, den går ut på att jag ska berätta 8 "hemlisar" om mig själv...jättesvårt, jag har väl inga hemlisar?!
 
Åtta saker du kanske inte visste om mig:
1. Jag har faktiskt flygit flygplan en gång i mitt liv. Till London, 1994.
2. Jag har handarbetat sen jag var ett litet barn.
3. Jag var en av de "tuffa brudarna" som rökte och drack sprit när jag gick på högstadiet.
4. En gång röstade jag på vänsterpartiet.
5. Jag var trebarnsmor när jag var 25 år.
6. Min första kärlek hette Henrik och var verkligen skitsnygg.
7. Jag drömmer om att en gång till i mitt liv få bo i skogen.
8. Våren är min favoritårstid.
 
Skickar utmaningen vidare till Veronica, lycka till :)
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Spännande att få reda på lite mer om dig gumman <3

2 Veronica :

skriven

Nu har jag antagit din utmaning;), vet inte vem jag ska skicka den vidare till ännu men funderar vidare:).

Svar: Kul :)
Petra

Kommentera här: