IN/UT v 10

Saldo från föregående vecka -1.
 
Gav bort fyra stycken krukor till en vän -4.
 
Var till ganraffären i tisdags, inte så där jättebra....tänte köpa garn som jag skulle göra en present av men det hade de inte så jag köpte en massa annat istället. Två garnnystan som jag ska sticka sockar till sonen av (jag råkade tvätta sönder hans gamla) Strumpstickor (en storlek jag inte hade) och tre nystan ekologiskt bomullsgarn som jag ska virka disktrasor av. Känns som bra köp ändå :) trots att det bli plus på listan +6.
 
Gav bort ett blomskott som jag planterade för ett tag sen -1. 
 
Var till garnaffären i lördags, köpte nio nystan garn och ett paket strumpstickor i bambu. +10
 
Sålde sex saker på loppisen. -6
 
Tog glatt emot två planterade blomskott. +2
 
Men hur bra blev det här då?
 
18 - 12 = 6
 
Nytt saldo +6....inte SÅ bra.
 
Men nu har jag garn så jag klarar mig länge i alla fall :)

Kommentera här: