Post och loppis på en fredag.

Idag fick jag ett brev med gurkfrön i från min kusin i Mariefred :)
 
 
Ska driva upp några plantor åt henne. Spännande med vita gurkor. Saga undrade om de blev vita när de mognade eller om de var vita hela tiden.
 
Här är loppisen där jag säljer lite prylar. Det ligger i samma hus som biografen i Edsbyn. Titta gärna in där om ni har vägarna förbi, öppet på onsdagar, fredagar och lördagar.
 
 
Ni kommer inte att träffa mig där eftersom jag bara hyr ett bord. Jag brukar alltså inte stå där och sälja, jag betalar bara hyra :)
 
 
Här är mitt bord med prylar jag vill bli av med.
 
Finns mer loppis-prylar och en hel del hantverk och återbruk. Borde så klart ha tagit lite bilder på det också... Får göra det nästa gång jag är dit. Det finns mycket fint där :)
 
 
 

Kommentera här: