Just nu...

...glädjs jag åt allt som växer och gror i mitt hus :)
 
Här är ett litet smakprov på det som gror.
 
   
 
Och ett på det som växer.
 
  
   
 
...funderar jag en del över EU-valet. Varje gång det är val förundras jag över att så många väljer att inte utnyttja sina demokratiska rättigheter. Det är synd att vi tar demokratin för given så till den milda grad att vi inte bryr oss om den. Tycker jag. Själv tänker jag rösta på Miljöpartiet och kryssa Isabella Lövin. Jag förstår att alla blir jätteförvånade över det.
 
I morse tittade jag en stund på svt:s morgonprogram och imponerades av Gudrun Schyman. Hon är en väldigt bra ledare för ett parti som behövs. Jag hoppas FI kommer in i riksdagen i höstens val.
 
...jobbar jag 25%. Det är kul och går ganska bra. Jag blir tröttare och måste dra in på saker jag gör hemma. Men det funkar i alla fall :)
 
...har jag lånat en jätterolig vikbok på biblioteket. I den finns massor av bra mönster.
 
De här var extra roliga att göra, därför blir de hela tiden fler och fler.
 
 
Ett mysigt kakfat får jag liksom på köpet. Synd bara att de inte är lika goda som de ser ut.
 
 
Trevlig helg på er :)

Kommentera här: