Något blir gjort i alla fall...

Nu har jag haft skitont länge. 
Försöker göra sånt som brukar hjälpa.
Men igår så tröttnade jag och gick ut för att jobba lite i trädgården.
Min tanke var att "det kan inte bli värre".
Det blev värre.
 
Men det blev också något gjort.
 
Sådde lite ängsblommor :)
 
 
De här sorterna innehåller påsen.
 
 
Tänker att jag kan flytta ut blommorna ur lådan vartefter de blir stora och fina.
 
Sen rensade jag en del av djupsängen och satte gul lök. Brukar göra så att jag rensar en bit och sen sår. Det blir mindre tråkigt då, eftersom att rensa är jobbigt men att så är roligt.
 
 
Nu är det bara resten kvar...
 
 
Blev förresten tvungen att laga en himla bra grej först. Skaftet hade gett upp...
 
 
Men jag hittade ett nytt skaft, tog bort det gamla och satte dit det nya. Gick finfint :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: